علم دوش

محمد سلحشوری
2 فوریه, 2024
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

علم دوش یکی از تجهیزات مهم در حمام است که علاوه بر کاربردی بودن نقش اساسی در زیبایی دکوراسیون دارد. این لوازم در سایز و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و جنس‌های متنوعی هم دارند تا مشتریان بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه و بودجه خود انتخاب را انجام دهند. علم دوش می‌تواند آب را به صورت کاملا یکنواخت پخش کند و به شستشوی بهتر بدن در حمام کمک کند. برای انتخاب علم دوش باید نهایت دقت را خرج کنید تا بتوانید بهترین جنس را خریداری کنید. این وسیله باید به صورت کاملا اصولی نصب شود. ارتفاع علم دوش باید استاندارد باشد تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. یک دوش باکیفیت در برابر رطوبت رطوبت حرارت دوام خوبی دارد. در ادامه همراه وستافیدار فردا باشید.

انواع علم دوش از لحاظ طراحی و نصب

قبل از خرید علم دوش بهتر است ابتدا با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید‌. از نظر طراحی و نوع نصب می‌توان علم دوش را به چند دسته مجزا تقسیم کرد:

  • علم دوش تک کاره ثابت: این علم طراحی ساده ای دارد و توسط بست به سقف یا دیوار متصل می شود. هیچ حرکتی ندارد و شما می توانید به صورت ثابت از آن استفاده کنید‌. این علم ارزان تر از مدل های دیگر است و در طرح و جنس های متنوع به بازار عرضه می شود.
  • علم دوش تک کاره متحرک: متحرک بودن این علم یک مزیت مهم محسوب می شود. افرادی که دوست دارند دوش را در جهات مختلف حرکت دهند می توانند به راحتی از این مدل استفاده کنند‌. به کمک آن می توانید تمام قسمت های بدن را به راحتی بشویید.
  • علم دوش دوکاره: این علم ترکیبی از مدل ثابت و متحرک است که سطح کاربری گسترده‌ای ای دارد. برای زیباتر کردن دکوراسیون این مدل بهترین گزینه است و قیمت بالایی را هم به خود اختصاص داده است.

از نظر ساختار و نحوه نصب علم دوش به نمونه های زیر تقسیم بندی می شود:

  • علم دوش ساده: ظاهر این علم کمی قدیمی است است به دلیل ساده بودن طرفداران زیادی دارد. این مدل دارای یک میله بلند با یک یا دو سر دوش بوده که می توان به صورت تک کاره و دو کاره از آن استفاده کرد.
  • علم دوش فلت: این علم دوش مدرن و پیشرفته است و طراحی خاصی هم دارد. سر دوش ای علم مربعی و گرد است و به صورت کاملا مسطح ساخته می شود تا کارایی خوبی داشته باشد‌.
  • علم دوش توکار: این علم دوش طراحی مدرنی دارد و می تواند در زیبایی دکوراسیون تغییرات محسوسی را ایجاد کند. لوله های دوش درون دیوار قرار می گیرند و تنها سر دوش و اهرم است که بیرون از دیوار نصب می شود.
  • علم دوش تلفنی: این علم دوش شباهت زیادی به تلفن دارد و به تنظیمات مختلفی مجهز شده که می توان به راحتی از آنها استفاده کرد.

خرید انواع دوش حمام

مزایای استفاده از علم دوش مناسب

با خرید علم دوش مناسب شما می توانید از مزایای این وسیله کاربردی در حمام نهایت استفاده را ببرید. این شیرآلات جز تجهیزات مدرن و پر طرفدار هستند که زیبایی دکوراسیون را هم دو چندان می کنند به همین دلیل نصب آنها اهمیت بسزایی دارد. از مزایای خوب علم دوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علم دوش آب را با فشار زیاد و به صورت یکدست روی بدن می ریزد و می توانید به شستشو و تمیز شدن بدن کمک زیادی کند‌.
  • وقتی از علم دوش استفاده می کنید دست شما آزاد است و می توانید به کارهای دیگر خود برسید.
  • طراحی این لوازم کاملا ظریف است به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند و جاگیر نیست.
  • از دیگر مزایای استفاده از علم دوش مناسب می توان به پاشیدن آب به صورت قطره‌ای ای اشاره کرد که در این شرایط در مصرف آب هم صرفه جویی می شود.
  • مدل های متحرک علم دوش به راحتی حرکت می کنند کنند عمل شستشو را راحتتر می سازند.
  • تنوع در طرح و رنگ و جنس این تجهیزات زیاد است و مشتریان می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود و بدون محدودیت خرید خود را انجام دهند.
  • برای انواع دکورتسیون ها مناسب هستند و هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهند.

نکات مهم در خرید علم دوش مناسب

در خرید علم دوش نیاز است تا به بودجه و نیاز خود توجه داشته باشید. توجه به سایز دوش حمام در زمان خرید اهمیت بسزایی دارد. به اندازه و چیدمان سرویس بهداشتی و حمام توجه داشته باشید و علم دوش را متناسب با آن خریداری کنید. اینکه دوش را کجا نصب می کنید اهمیت بسزایی دارد. باید اندازه گیری ها را به دقت انجام دهید. اگر فشار آب کم است بهتر است دوش های الکتریکی را خریداری کنید.

در این شرایط آب گرم همیشه در دسترس شما خواهد بود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در زمان خرید بهتر است به مارک و برند هم توجه داشته باشید. مارک های معتبر به دلیل کیفیت بالایی که دارند گزینه مناسب تری برای خرید هستند. توجه به شکل ظاهری و مدل دوش هم اهمیت بسزایی دارد و می تواند دکور شما را جذاب تر کند.از ویژگی‌های یک دوش مناسب و ایده آل امکان تنظیم پاشش آب است که شما در زمان خرید باید به این موضوع توجه کنید. اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید رنگ طلایی را انتخاب کنید و اگر دوستدار سبک مدرن هستند رنگ نقره ای انتخاب بهتری برای شما است. دوش دو کاره برای حمام های مدرن عالی است و کارایی خوبی هم دارد. دوش متحرک برای افرادی که قصد شستن کودک خود را دارند مناسب است. با انتخاب جنس استیل برای علم دوش می توانید جلوه دکوراسیون را دو چندان کنید.

 سخن پایانی

به کمک راهنمای خرید می توانید بهترین علم دوش را انتخاب کنید. کارشناسان با مشاوره های خود می توانند مسیر را برای انتخابی بهتر هموار سازند. اگر در زمان خرید به برند و جنس و کیفیت و سایز و مدل توجه کنید می توانید دکوراسیونی شیک و مدرن در حمام داشته باشید. سایز علم دوش باید متناسب با متراژ حمام باشد. در زمان خرید برندهای معتبر را اولویت قرار دهید چون علم دوش را با کیفیت بالا و ضمانت نامه معتبر  در دسترس مشتریان قرار می دهند.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.