معایب و مشکلات شیرآلات غیراستاندارد

محمد سلحشوری
23 ژوئن, 2024
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

یکی از اجزای مهم و تشکیل دهنده یک خانه کامل شیرآلات آن می باشد که می توان گفت بخش مهمی از خانه و بهداشت خانه و خانواده بستگی به شیرآلات دارد. شیرآلات خانه در برندها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که در کیفیت های مختلفی در بازار قابل تهیه می باشند. برندهای متفاوت ویژگی هایی را برای تولیدات خود در نظر می گیرند که بتوانند در بین مصرف کنندگان جایگاه خوبی داشته باشند. ولی برخی از شیرآلات برند خاصی ندارند و یا اگر هم برندی داشته باشند از کیفیت ساخت پایینتری نسبت به بقیه این دسته از محصولات برخوردار هستند که همین امر سبب قیمت پایین و مناسب آن ها شده است. در این مقاله قصد داریم موضوع مهم یعنی معایبی که شیرآلات غیر استاندارد دارند را برای شما بررسی نماییم و این نکته قابل توجهی است که شاید برای شما هم سوال شده باشد که اصلا شیرمخلوط های ارزان قیمت و غیر استاندارد چه معایبی را دارا می باشند که بهتر است بگوییم برای دریافت این موضوع لازم است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و نکاتی را که در این مقاله برای شما بررسی کرده ایم را به صورت کامل مطالعه و در نظر داشته باشید و در زمان خرید این نکات را به کاربگیرید. در ادامه این مطلب همراه وستافیدارفردا باشید.

معایب و مشکلات شیرآلات غیراستاندارد

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد قصد داریم در مورد یکی از سوالاتی که شاید برای شما هم مهم باشد صحبت نماییم و باید بگوییم موضوع بسیار مهمی می باشد. یکی از شیرآلاتی که در بازار موجود هست و به دلیل قیمت پایینی که دارد شاید مشتریان زیادی سمت آن می روند ولی باید بگوییم همیشه اجناس با کیفیت دارای برندهای مطرحی هستند و از لحاظ جنسی که دارند و مواد اولیه ای که در آن ها به کار گرفته می شود دارای سطح کیفتی پایین و غیرقابل قبولی هستند. همین امر سبب می شود که عمر کمتری داشته باشند و شمارا متحمل هزینه های سنگینتری نمایند و باید بگوییم سبب آسیب رساندن به بخش های دیگر ورودی های آب و حتی بخش های از ساختار لوله کشی هم شوند و همیشه این نکته را باید در نظر داشت که خرید شیرآلات با کیفیت می تواند سبب آسایش و عمر طولانی بقیه قطعات و بخش های لوله کشی شود. در این مقاله به صورت کامل معایب و مشکلاتی که استفاده از شیرآلات غیراستاندارد برای شما به وجود می آورد را بررسی می نماییم و لازم است برای درک هرچه بهتر این مطلب تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشخصات شیرآلات غیراستاندارد

یکی از نکاتی که باید در این بخش از مقاله برای شما بررسی نماییم مشخصات و اشکال ظاهری این دسته از محصولات است که شاید در بازار به وفور موجود باشند و باید به طور حتم از آن اطلاعات دقیقی را داشته باشید. یکی از موضوعاتی که باید به آن اشاره داشته باشیم در این قطعاتی است که در شیرآلات مثل مهره های،بدنه و شیلنگ اشاره داشته باشیم و به دلیل اینکه تمام این قطعات در زمانی که از آب گرم استفاده می کنید ممکن است تا 90 درجه حرارت دریافت نمایند به این معنا که به طور حتم باید شیرآلاتی که از آن استفاده می کنید از مواد و آلیاژ قوی استفاده شده باشد و مورد مهم تر این است که آلیاژ شیرآلات نباید بیش از 2.5 درصد دارای سرب باشد. در آلیاژهایی که عموما برنج می باشد باید 60 درصد مس و 40 در صد آن روی باشد به این دلیل نباید سرب در این آلیاژ استفاده شود که ممکن است در درجه دمای بالا این ماده در آب حل شود و وارد سیستم گوارش شود. شیرآلات غیر استاندارد عموما سرب زیادی در آلیاژ خود دارند که همین امر می تواند این دسته از محصولات را تا حد زیادی غیر استاندارد نماید.

خرید شیرآلات

ایجاد حساسیت های پوستی و آلرژی

یکی از معایبی که می تواند بررسی آن بسیار مهم باشد و باید در این بخش راجب آن با شما صحبت کنیم ایجاد حساسیت های پوستی و آلرژی است که در سبب استفاده از این شیرآلات ممکن است شمارا درگیر نماید. ابتدای امر باید در مورد نشانه ها و علائمی که این حساسیت ها دارند با شما صحبت نماییم لازم است بدانید در صورتی که پوست شما از خود حساسیتی بروز دهد نشانه آن خارش،خشکی پوست و پوسته شدن می باشد و در برخی از علائم به قرمزی پشت زانو و پشت بازو باید اشاره داشته باشیم. باید بدانید که به دلیل استفاده از مواد اولیه غیراستاندارد در شیرآلات می توان شاهد بروز چنین حساسیت ها و آلرژی ها بود همین موضوعات سبب شده است که استفاده از این دسته از محصولات را به شما پیشنهاد نکنیم.

تعمیرات و هزینه های آن

یکی از موضوعات مهمی که در این خصوص وجود دارد تعمیرات و هزینه های سرویس های این دسته از شیرآلات می باشد. همانطور که در این مقاله اشاره شد شیرآلات شستشو به دلیل در معرض بودن به آب گرم زیاد می توانند دچار صدمات و یا خرابی هایی شوند و در شیرآلات با کیفیت به دلیل استفاده از استیل و یا پلاستیک و سیلیکون هایی که برای تولید واشرها استفاده شده استقامت بیشتری وجود دارد و حتی تعویض و یا تعمیر آن ها ارزانتر و راحتتر می باشد. در شیرآلات غیر استاندارد به طور حتم از شلنگ های بی کیفیت و غیر استیل و اتصالات غیر استیل استفاده می شود و همین امر سبب زنگ زدگی و خرابی زود به هنگام شیرآلات خواهد شد نکته قابل توجه در این بخش باید به عدم تعمیر و یا سرویس پذیری این دسته از محصولات اشاره داشته باشیم.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم در مورد معایبی که در خصوص استفاده از شیرآلات غیر استاندارد وجود دارد با شما صحبت نماییم و لازم است بدانید که همیشه ارزان بودن دلیل بر این نیست که محصول با کیفیت بالایی خریداری نمایید. همیشه زیبایی و کیفیت دو اصل مهم در انتخاب محصولات این دسته بوده است و لازم است بدانید به دلیل استفاده زیاد روزمره از شیرآلات لازم است هم کیفیت و هم زیبایی را در نظر داشته باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.